من اینجوری شده بودم دکتر گفت شیمیایی بود در واقع نطفه تشکیل میشه ولی لانه گزینی کامل نمیشه
برای منم همین بود با بیبی چک مثبت در روز ۱۳ تاخیر اما روز ۱۷ تاخیر پریود شدم
من حتی روز ۲ پریودی هم بیبی زدم دوباره مثبت شد دکتر هم احتمال داد فقط تشکیل شده نمونده🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.