۲ پاسخ

من اینجوری شده بودم دکتر گفت شیمیایی بود در واقع نطفه تشکیل میشه ولی لانه گزینی کامل نمیشه

برای منم همین بود با بیبی چک مثبت در روز ۱۳ تاخیر اما روز ۱۷ تاخیر پریود شدم
من حتی روز ۲ پریودی هم بیبی زدم دوباره مثبت شد دکتر هم احتمال داد فقط تشکیل شده نمونده🥲

سوال های مرتبط

مامان تمشک کوچولو🍇 مامان تمشک کوچولو🍇 هفته هفدهم بارداری
مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 مامان 🥰🥰🥰🥰🥰🥰 هفته شانزدهم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته پانزدهم بارداری