اسم پسر منم آریا هست 😍
آدرینا بهش میاد😍😍
ماریا خیلی قشنگه🥹🍓
پریا صوفیا آوینا قشنگن ماریا هم قشنگه
آنیتا قشنگه گلم به آریا میاد 😍😍
ماریا شاید ندن خارجیه، سونیا یا صوفیا خیلی شیکه مخصوصا صوفیا
ن ماریا نذار. کلی اسم قشنگتر هس
ماریانزار
مانیا هم قشنگه
بنظرم جالب نیست
اینازخیلی شیکه ب اریاهم میاد
خیلی شبیه هم میشه ماریا و آریا. ادم قاطی میکنه . من اگه دختر دار شم میخوام بزارم دلیار
آنیلا
دریا
کایلا
نونا
نکیسا
ماریا جزو اسمهاییه ک از قدیم بوده و تازگی داره ب اریا هم خیلی میاد🤍
بنظرم ماریا خوب نیست عزیزم
آوا.آیسو.آیناز.آیلار
آوا قشنگه
آوا آوین آنیل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.