معذرت می خوام اینو میگم شما که همسرت بیکاره و دستتون هم خالیه چجوری میخای خرج بچه رو بدی
برو بهداشت
من اصلا زیر نظر دکتر نیستم الکی فقط پول میدیم
همه چیز برو بیمارستان
ان اس تی بیمارستان رایگان
منم دیگه نمیرم مطب میرم زایشگاه بیمارستان
برو زایشگاه انجام بدن برات من رفتم پیش دکتر ۵۰۰ ویزیت دادم ۳۰۰ پول معاینه گرفت ۱ تومن پول ان اس تی گرفت من نمیدونم این پول ویزیت چیه پس شوهر منم وضعش چند وقته خوب نیست انقد حرص خوردم
برو زایشگاه عزیزم
معاینه برو زایشگاه رایگانه ک ماما خوب هم داره نزار پرستار بیاد بگو ماما میخام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.