اصلا کارت به کارت نکنی که کلاه رفته سرت...فقط از درگاه باسلام
من همه خرید هام از باسلامه
اره خوبه
نمیصرفید واس هر غرغه هزینه ارسال جدا میزد مثلا من از دو غرفه خرید داشتم هزینه ارسال میشد ۳۰۸ مگر کلا از ی غرفه خرید بزنین اما قبلا زدم خوب بود
سلام اره من خرید انجام دادم چندبار همه چی عالی بود کرم سفارش داده بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.