سلام کسایی که از باسلام خرید کردین راضی بودین چ جوریه؟؟

۴ پاسخ

اصلا کارت به کارت نکنی که کلاه رفته سرت...فقط از درگاه باسلام

من همه خرید هام از باسلامه
اره خوبه

نمیصرفید واس هر غرغه هزینه ارسال جدا میزد مثلا من از دو غرفه خرید داشتم هزینه ارسال میشد ۳۰۸ مگر کلا از ی غرفه خرید بزنین اما قبلا زدم خوب بود

سلام اره من خرید انجام دادم چندبار همه چی عالی بود کرم سفارش داده بودم

سوال های مرتبط

مامان کسرا و کارن مامان کسرا و کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان سِوگی مامان سِوگی هفته سی‌وچهارم بارداری