سلام بچها تواین هفته ترشح هم دارین

۳ پاسخ

نه بابا طبیعیه نگران نباش ترشح یه چیز عادیه تو بارداری فقط لکه بینی داشتی باید زودتر مراجعه کنی اورژانس بیمارستان

من از دوماهگی ترشح دارم تا الان ولی الان نسبت به قبل کمتر شده فقط وقتایی که زیاد راه میرم ترشحم زیاده

اره من از ماه نهم ترشحاتم خیلی بیشتر شده

سوال های مرتبط

مامان دونات کوچولو🥯 مامان دونات کوچولو🥯 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان هیراد مامان هیراد ۸ ماهگی