۲ پاسخ

اره بدنش گرما زده بیرون نیستاتین بزن زبونش ۲۰ قطره بعد بخوره
افتین ژل هم بزن دهنش روزی دوبار خوب میش خنکی بده بخوره

از تب بدنشه ریخته بیرون

سوال های مرتبط

مامان پشمک مامان پشمک ۲ سالگی