۵ پاسخ

آدامس نعنایی بخور.برا من که آبه رو آتیشه

منم از دیشب یه ریز دارم واقعا جوریه که تهوع منو میگیره گشنمه ولی از شدت سوزش نمتونم غذا بخورم بعد از گشنگی تهوع دارم

ماست بخور،آدامس هم خیلی جوابه منم از فامو جواب نمیگیرم

چوب شور بخور من هروقت اینجوری شدم خوردم خوب شدم

پنتوپرازول ۴۰

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان یکی یه دونه مامان یکی یه دونه هفته بیست‌وششم بارداری