من واسه پسرم از روزی که مرخص شدم شکمبند بستم تا ۱۰روز بعدش که بخیه هامو کشیدم گن تنگ پوشیدم ،ولی واسه دخترم چون بستری شده بود نمیتونستم مرتب و یکسره ببندم ولی بعد از اینکه دخترم مرخص شد محکم بستم الانم ساعت شنی میبندم
دکترم به من گفت ۴۵ رمز بعد
سلام
من بخیه ها کشیدم
بعدش بستم چون با بخیه اذیت میشی ببندی
اخه بخیه میخوری اذیت میشی زود ببندی فکر کنم باید بخیه هات خوب بشع ک ببندی تازه میگن اگ ببندی چسبندگی رحم میگیری
منم طبیعیم نمیدونم کی ببندم
من بعد از ۱۰ روزگی بستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.