۵ پاسخ

من دخترم 11 کیلو میبندم بهش
بستگی ب بدن بچت دارع نمیشه از رو وزن گفت

فک کنم ۵بهتر باشه چون قواره شورتی بزرگتره

من از ۱۱ کیلو می‌بندم
الان دیگه داره کوچیک میشه

آره من برا دخترم از این سایز استفاده میکنم

اره عزیزم من دخترم ۱۲ و ۸۰۰ هست ماشالله
بزرگم هست براش😂

سوال های مرتبط

مامان عروسک کوچولو مامان عروسک کوچولو ۱ سالگی
مامان محمدرضا😍 مامان محمدرضا😍 ۲ سالگی
مامان آرژین مامان آرژین ۲ سالگی
مامان محمدحسین وحسیبا مامان محمدحسین وحسیبا ۱ سالگی
مامان علی و‌ آرتان مامان علی و‌ آرتان ۲ سالگی