۴ پاسخ

اگه شکمت اومده پایین اول ۹ ماه بچت دنیا میاد برو دکتر بببین بهت امپول ریه نمیده

اگه فقط شکمت پایینه اشکال نداره شکم بند ببند ولی اگ علائم دیگه داری برو دکتر

منم شکمم اومده پایین ولی در کنارش انقباض شدید دارم و درد
احتمال زایمان زودرس بهم داده
فعلا با قرص و دارو کنترل میکنم تا هفتم بالا تر برع🥲

عزیزم خودت حس کنی پایینه که ربطی ندارع سونو می‌کنی بهت میگ‌ امکان داره زودتر باشه یا نه چشمی که مشخص نیست آناتومی بدن هرکسی فرق داره

سوال های مرتبط

مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد