توروخدا بگین ازمایش غربالگری من خوبه؟

تصویر
۱ پاسخ

غربالگری نیست این
چکاپ خونه
قند و کمخونی و این چیزا همچیش خوبه 😘

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رستا♡ مامان رستا♡ ۴ ماهگی
مامان بنیامین
😘 مامان بنیامین 😘 ۴ ماهگی