شما واکسن زدین برا بچه‌ها تون

تصویر
۶ پاسخ

من زدم خیلی راحت و سبک بود
هم زدنش پرد انجنانی‌نداشت هم بعدش هیچ‌علامی‌ن‌اشت حتی یکم درد
برو با خیال راحت بزن

بمنم زنگ نزدن

اره دخترم ۵سالش زد امروز

بمن زنگ زدن بیارش پسر من سرماخورده هنوز نبردمش

ققط برا جنوب شرقی کشوره

تصویر

نه زنگ نزدن

سوال های مرتبط