من هی بیدار میشم میبینم طاق باز خوابیدم اشکالی نداره؟

۸ پاسخ

٣ ماه سوم ميگن خطرناكه الان مشكل نداره ولي كم كم عادت بده خودتو

من خیلی دمر میخوابم اصلا عادت ندارم به پهلو بخوابم

شما هنوز ۱۸ هفته ای اشکالی نداره
ولی بالشت بچین دورت

نباید بخابی بچه سخت نفس میکشه اکسیژن بهش نمیرسه

یهوبالش بین پاهات یه بالش پشت کمرت بذار

یادمه دکترم سر دختر اولم گفت نترس اشکال ندارد اگر اذیت بشی خودت خود به خود بیدار میشی . پس اگه بیدار میشی و میبینی طاق بازی خود بدنت هوشیار بیدارت کرده و گفته به پهلو بخواب

نه عزیزم . کم کم عادت کن ۹۰ درصد باید رو پهلو باشی
من خسته که میشم یکم در حد ۵ دقیقه رو کمر میخوابم آروم میشه کمرم دوباره به پهلو
لای پات بالش بزاری راحت تری

دیگ باید عادت کنی پهلو بخوابی ،تا بیست هفته فقط مجازه طاق باز

سوال های مرتبط