۶ پاسخ

بی خیال بابا به پسر منم میگن کوچیکه خیلی هم خوبه هم قدش هم وزنش بزار همه کوچیک ببینن اینجوری چشم هم نمیخوره

پسر منم دقیقا همینقد قد و وزنش

من یکی دیگه از دست نظر دادن فک و فامیل خسته شدم دیگههههههه کی میخوان تمومش کنن

مردم چقد زر میزنن 😤
من دخترم چهارماهگی ۶ کیلو قدشم ۶۰

خیلی هم‌خوبه

خیلی خوبه ک این مشخصات بچه من تو۴ماهگیه🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی