وا دخترت خیلی خوبه که وزنش دختر من دوماهگی ۵۳۰۰بود تازه با لباس
من دخترم سه ماه ونیمشه ۵ کیلوعه
شیرخشکیم هست فقط
قاعدتا به گفته بقیه باید تپل باشه
هر کیم میبینه یه چرت و پرتی میگه
میگم باید چارستون بدنش سالم باشه
ولش کن چرندیات بقیه رو
مگه مهمه چی میگن؟ انتظار خرس دارن؟ سلامتی مهم نیست! دختر من دوماه و ده روزگی ۵۲۰۰ شده بسیار خوشحالم
هرکی گفت بگو یه چشم پزشکی بره . نرماله دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.