۴ پاسخ

وا دخترت خیلی خوبه که وزنش دختر من دوماهگی ۵۳۰۰بود تازه با لباس

من دخترم سه ماه ونیمشه ۵ کیلوعه
شیرخشکیم هست فقط
قاعدتا به گفته بقیه باید تپل باشه
هر کیم میبینه یه چرت و پرتی میگه
میگم باید چارستون بدنش سالم باشه
ولش کن چرندیات بقیه رو

مگه مهمه چی میگن؟ انتظار خرس دارن؟ سلامتی مهم نیست! دختر من دوماه و ده روزگی ۵۲۰۰ شده بسیار خوشحالم

هرکی گفت بگو یه چشم پزشکی بره . نرماله دیگه

سوال های مرتبط

مامان علي اصغر 👼🏻🧸 مامان علي اصغر 👼🏻🧸 ۱۰ ماهگی