لطفا بگین مشکلی نداره سنوگرافی من🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺🥺😢😢😢😭😭

تصویر
۸ پاسخ

همه چی خوبه خداروشکر بسلامتی عزیزم😍

خداروشکر خوبه همه چیش نگران نباش عزیزم
تاریخ زایمانی که برات زده تولد منه🥰

همه چیز که خوبه
قلب رو هم دیده
مایع آزاد دیده بشه خوب نیست،دیده نشده
هماتوم یعنی لختگی دور جفت هم نداری
برای چی نگرانی؟
فقط دو قلو نیست دیگه مامان عشق دوقلویی😊

خوبه عزیزم

خیلی نگران بودم دیشب رفتیم بیمارستان سنوگرافی دادم خیلی درد داشتم ترسیدم چیزی نشده باشه نی نی ام

چرا میگه مایع آزاد در لگن مشاهده نشد یعنی چی؟؟؟😢

خوبه که
نگرانی چرا🥲

خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان عشق دوقلو🥑 مامان عشق دوقلو🥑 هفته هفدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری