من بایدازمایش ناشتابدم مشکلی نداره ۳دونه بیسکوییت خوردم🥺

۹ پاسخ

به ازمایشگاه بگو

یه دست کله پاچه هم پشتش می‌زدی عزیزم 🤭🤭🤭🤭😅😅😅

ناشتا یعنی چیزی نخوری. باز با آزمایشگاه مشورت کن

عزیزم بیسکویت همش قند هست و چربی فشرده بدترین چی هست بزار فردا برو تا دقیق جواب بگیری

اگه آزمایش قند و تیروئید داشته باشی درست نشون نمیده

نه نمیشه فردا برو

چرا بالا پایین نشون میده خصوصا قندت رو

فردا برو

عزیزم ناشتا یعنی دیگ نباید چیزی بخوری

سوال های مرتبط

مامان تربچه💙💙💙 مامان تربچه💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان خداداد مامان خداداد هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سومین جوجه مامان سومین جوجه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان تیارا🩷🌸 مامان تیارا🩷🌸 هفته سی‌ام بارداری
مامان دلسا ودیان مامان دلسا ودیان هفته بیست‌وهفتم بارداری