دیگه نخور چون باعث بیماری فاویسم تو بچت میشه
نه چیزی نمیشه من اوایل بارداری خونه خواهرشوهرم دعوت بودیم باقالی پلو بود،نخوردم، فرداش رفتم مشاور تغذیه گفت هیچ مشکلی نداره، افراط نکنی باید، و اینکه آلرژی نداشتا باشی؛
ولی حیف که من از ترس خودمو محروم کردم. چقدر غصه خوردم.
خوردی دیگه اشکالی نداره در حد هوس
ولی سعی کن اصلا نخوری یا کمتر بخوری
باقالی کم خونی شدید میاره
قبل خوردن باید بپرسی ولی دیگه بدم باشه خوردی کاریشم نمیشه کرد نوش جونت😂😂😂
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.