۶ پاسخ

دست
به توپ میگه بوپ
(یک دو سه) فقط سه رو میگه
بابا
به به
نه
ها
به آب هم میگه به به
ددر

از دیروز یاد گرفته میگه بابایی جونی مامانی جونی حتی به خوراکیش هم میگه به بهی جونی 😁😍، داداش میگه ددر ، اب ، هاپو ، صدای گربه میاره تاب تاب ، لالا شیر الو و قطع شد و رفت هم میگه

خيلي زياد ميگه
ماماني بابايي دايي عمه عمو عزيز(مامانم) شيشه
جيز بده
باز
اب بازي
دست
نيني
جيش
هن هن (ماشين)
مه مه (غذا)
خيلي زياده…..

بابا
ماما
دده
ننه
عمه
نه

پسر من
دس
پا
دو
تاب
ماما
بابا
دد
مم در میگه یعنی ممه رو‌ در بیار
سوار تابع شعر میخونه تا تا
توپ
آ هم میگع یعنی آب
میگم ببعی چی میگه میگه ب ب

پسره

سوال های مرتبط

مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی