۳ پاسخ

عزیزم منم اینجور بودم مال من بعد زایمان زانوم هم اضاف شذ انگار مته میکردی تو استخون زانوم رفتم ارتوپد گفت خانما بعد زایمان مستعد آرتروز هستن قرص مخصوص آرتروز داد بعد چون من شیر خودم میدادم مسکن ها قوی بود نخوردم گفت مراعات کن بچه رو برمیداری خم نشو بشین بردار خوابیدن بلند شدن یدفعه نکن به کمر فشار میاد گفت نماز رو صندلی دستشویی ایرانی ممنوع فرنگی قرص کلیسیم که همه مواد مغذی داخلش داد گفت هرروز بخور دی هم هر روز 1000واحدی میخورم خیلی مراعات کن من مراعات کردم یکم بهترشدم

شیاف دیکلوفناک ۱۰۰

نداره ندارم

سوال های مرتبط

مامان بَیان🤱🩷 مامان بَیان🤱🩷 ۱ سالگی
مامان حَـدیـث✨🩷 مامان حَـدیـث✨🩷 ۱۳ ماهگی