۳ پاسخ

آره هر چیزی جز لکه بینی و خونریزی طبیعیه

اره طبیعیه.. منم درد دارم

من کمرم گرفته نمیتونم بلند شم .. تایم صبح دلم میپیچه مث درد پریودیییی

سوال های مرتبط

مامان مهیار کوچولو مامان مهیار کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 💙نی نی💙 مامان 💙نی نی💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته چهاردهم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وسوم بارداری
مامان افرا گلی مامان افرا گلی ۲ ماهگی