مامانااا نظر بدین ماشین شارژی یا سه چرخه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

من برا تولد پسرم همینو خریدم عالیه، انقد نرم و روان میشه هدایتش کرد که نگو، با همون دسته تو یه متر جا قشنگ میشه دور زد .جای پاهم که داره الان که پاش به پدال نمی‌رسه پاشو می‌ذاره اونجا دیگه آویزون نمی‌مونه پاهاش و خسته نمیشه. در کل خیلی راضیم ازش🥰

سه چرخه هم مهارتشو یادمیگره هم بیرون بردنش راحته بچه های دیگه رومیبینه توکوچه پارک که دوچرخه سوارن بیشتر دوست داره تا وقتی خودش بلدنیستم شماهولش میدین

من از اینا گرفتم ۱۵ تومن .کالسکه نداشت دخترم این واسمون خوبه الان خودمون میرونیم پاش برسه به پدال خودشم میرونه
جنسش عالیه تا ۵ .۶ سالگی کفاف میده خرابم نمیشه

ماشین
سال دیگه دوچرخه

سه چرخه

اگر کالسکه داری عملا اون سه چرخه بیخودیه چون جای پاش هم برا بچه چهارسال پنج ساله مناسبه

سه چرخه

این سه چرخه ها زیاد جالب نیستن
ماشینه بهتره

سع چرخه

سه چرخه البته این مدلیایی ک گذاشتی خیلی خوب نیس سه چرخه harely خیلی خوبه من برا پسرم خریدم هم دوچرخه میشه میتونه بعدا پدال بزنه

اینن قیمتاشونم زیاد باهم فرق ندارن😐🫠😑

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۲ سالگی