۶ پاسخ

دختر من چون رفلاکس داره دکتر گفت قبل شیر بهش قطره هاش رو بدم که بالا نیارشون🥹

فرقی نمیکنه قبلش بدی یا بعدش ولی با شیر خوردنش یه رب باید فاصله داشته باشه، ناخوناش رو بگیر بزار دستاش باز باشه لمس کنه

من قبل شیر

به من بهداشت گفت اول شیر بده بعد قطره گشنش بود نده

قبل شیر
عزیزم دستکشاشو درار دمای بدنش میره بالا و میگن کلا خوب نیس

ناخوناشو کوتاه کن دستکشو درار از دستش

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۷ ماهگی