خانوما کسی بوده اینجا بچش تک شریانی باشه؟

۳ پاسخ

اره من

اره عزیزم من
چطور…؟!

من بچم تک شریانی واسه چی

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان روزهای ابتدایی تولد
مامان لیان مامان لیان ۱۳ ماهگی