۳ پاسخ

نه گلی عالیه برای ویروس

عسل و‌آبلیمو غلیظ، گلاب، زنجبیل ، دمنوش دارچین و‌هل، چای کمرنگ فراوان، جوشونده کندر خوردنی هم برای ویروس خیلی خوبن

اگرم میخوای دختر/پسرت مریض نشن
حتما از بخور آب گرم یا باگلاب، اسپند و تهویه هوای مداوم و ماسک استفاده کن

ان شاءالله زود خوب بشی🥲🫂

اره مشکلی نداره

مشکل نداره

سوال های مرتبط

مامان آرین و تایماز مامان آرین و تایماز ۱ سالگی