سلام دوستان کیا زایمان طبیعی داشتن بگین چه شرایطی داشت

تصویر
۲ پاسخ

من داشتم خیلی راضی بودم
البته از ۲۵ هفته ورزش کردم
ماما همراه داشتم بیمارستانمم خوب بود
ورزش کگل انجام دادم
صد بار بگردم عقب باز هم طبیعی
چون اندامم هیچچچ تغییری نکرد
چون آمادگی کامل داشتم

من داشتم شرایط نداره درد میگیری میری زایشگاه نی نی دنیا میاد بعدش راحت راحت میشی خودت بلند میشی راه میری

سوال های مرتبط