۷ پاسخ

مسواک نزدن

پسرمن صبح ها که ناشتا هست اینجوریه بعدش خوب میشه

بوی چی؟
مثل میوه فاسد اگه هست از دیابت هست
جیش زیاد نمیکنه؟

ازعفونت لوزه هم میشه

با دندونش پوسیده یا معدش مشکل داره

غذا خوب می‌خوره؟

احتمالا بخاطر دندونشه

سوال های مرتبط

مامان آراد و هیراد مامان آراد و هیراد ۳ سالگی