عزیزان بنظرتون مثبته یا منفی🥺🥺

تصویر
۹ پاسخ

منفیه

دوستانه ما فقط دوخط قرمز رو مثبت میدونن من تجربه کردم عزیزم ناامید نشو امیدت بخدا باشه ب منم همینارو میگفتن ولی اصل کار خداست

من هاله میبینم چون از منم همینطور بود زود میزدم دوروز دیگ با مارک دیگ بزن یا شرایطشو داری برو سونو چون بتام دادم منفی بوده ولی باردار بودم عین تست تو بود

منفی

منفی.

منفیه

تاخیری؟؟

منفیه عزیزم هاله نمیبینم

لطفا ببنید

تصویر

سوال های مرتبط

ثبت سفارش ثبت سفارش قصد بارداری
مامان جوجومحسن مامان جوجومحسن هفته بیست‌وسوم بارداری
منتظر معجزه🥺🙏 منتظر معجزه🥺🙏 قصد بارداری
مامان دخملی مامان دخملی روزهای ابتدایی تولد
مامان خداداد مامان خداداد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه خدا ❤️ مامان معجزه خدا ❤️ هفته نهم بارداری