منفیه
دوستانه ما فقط دوخط قرمز رو مثبت میدونن من تجربه کردم عزیزم ناامید نشو امیدت بخدا باشه ب منم همینارو میگفتن ولی اصل کار خداست
من هاله میبینم چون از منم همینطور بود زود میزدم دوروز دیگ با مارک دیگ بزن یا شرایطشو داری برو سونو چون بتام دادم منفی بوده ولی باردار بودم عین تست تو بود
منفی
منفی.
منفیه
تاخیری؟؟
منفیه عزیزم هاله نمیبینم
لطفا ببنید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.