خیلی حواستو جمع کن دچارش نشی من تجربش کردم خیلی چیز کوفتیه
واسه من طولانی شد همه راهارم رفتم درست نشد اخرم عمل کردم تا خوب شد🤷🏻♀️
شقاق شیارهای مقعد هست که همش یا پوست میریزه یا مثل لب ترک میخوره و خارشم داره کلا خیلی بده خونریزیش کمه
ولی بواسیر بیرون زدگی و درد شدید و خونریزی بیشتری داره
این پمادست. بعد بواسیر خیلی شدید تراز شقاقه فک نمیکنم تو بواسیر داشته باشی تو بواسبر کلا ی تیکه از داخل مقعد میزنه بیرون نمیتونی بشینیرو باسنت حتی
اره زخم شده ک میخاره و درد داره . همزمان باید هم ی کاری کنی یبوست نگیری هم کرم استفاده کنی زخمت خوب شه .
از داروخونه پماد انتی رکتال بگیر این پماد ک عکسشو میزارم از همه بهتره من خیلی سابقه شقاش دارم😂اولش میسوزونه ولی بعدش خوب میکنه
و تغذیه تم رعایت کن ملین بخور مثلا انجیر خیس خورده یا پره زرالو خیس خورده هر روز بخور شکمت کار کنه ، قرصم میتونی بگیری شربت ملین هم میتونی بگیری اگ یبوستت شدبد نیست با همون تغذیه اوکیش کن
بواسیر بخاطر یبوست میشه علاعمش درد مقعد سوزش و خارش و بیرون زدگی هست در موارد شدید هم خونریزی داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.