۵ پاسخ

خیلی حواستو جمع کن دچارش نشی من تجربش کردم خیلی چیز کوفتیه
واسه من طولانی شد همه راهارم رفتم درست نشد اخرم عمل کردم تا خوب شد🤷🏻‍♀️

شقاق شیارهای مقعد هست که همش یا پوست میریزه یا مثل لب ترک میخوره و خارشم داره کلا خیلی بده خونریزیش کمه
ولی بواسیر بیرون زدگی و درد شدید و خونریزی بیشتری داره

این پمادست. بعد بواسیر خیلی شدید تراز شقاقه ‌فک نمیکنم تو بواسیر داشته باشی تو بواسبر کلا ی تیکه از داخل مقعد میزنه بیرون نمیتونی بشینی‌رو باسنت حتی

تصویر

اره زخم شده ک میخاره و درد داره . همزمان باید هم ی کاری کنی یبوست نگیری هم کرم استفاده کنی زخمت خوب شه .
از داروخونه پماد انتی رکتال بگیر این پماد ک عکسشو میزارم از همه بهتره من خیلی سابقه شقاش دارم😂اولش میسوزونه ولی بعدش خوب میکنه
و تغذیه تم رعایت کن ملین بخور مثلا انجیر خیس خورده یا پره زرالو خیس خورده هر روز بخور شکمت کار کنه ، قرصم میتونی بگیری شربت ملین هم میتونی بگیری اگ یبوستت شدبد نیست با همون تغذیه اوکیش کن

بواسیر بخاطر یبوست میشه علاعمش درد مقعد سوزش و خارش و بیرون زدگی هست در موارد شدید هم خونریزی داره

سوال های مرتبط

مامان لیانا و آلینا مامان لیانا و آلینا ۵ ماهگی