۷ پاسخ

خیلی قشنگع اما بنظرم تابستونه تم تابستونی باشه قشنگتره تا تم پرتقالی

بستگی به لباس دخترتم داره وگرنه کیکش قشنگه

اره قشنگه

خوشگله رنگشم نازه فقط دماغ و دهن داشته باشه عروسکه خیلی قشنگتره

سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم خواستین روبیکاپبام بدین
۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳

اوووره خیلی قشنگه🤩یادش بخیر قناد خونگی بودم قبل پسرم و کیک هایی دریت میکردم ک دلم براسون تنگ شده😢😍

اره قشنگه فقط عروسکش زیاد جالب نیست میتونی یه عروسک دیگه بگی برات درست کنن

سوال های مرتبط

مامان سیاوش مامان سیاوش ۱۵ ماهگی
مامان آلبالوچه مامان آلبالوچه ۱ سالگی