اینو میزارم که بتونم اسم رمان هارو پیدا کنم
من رمان گناهکار و تب داغ گناه رو خیلی دوس داشتم مثبت ۱۸ هم هست
بنظرم رمان پرنیان شب خییییلی قشنگه ، تقریبا ۳۰۰۰ تا صفحه هس نسخه اصلیش ولی ارزشش داره. خیلیم مثبت ۱۸ نیس😁
من خودم تا الآن بالای صدباااار خوندمش بس ک دوسش دارم
من شفق رو خیلی دوست داشتم فک کنم ۴-۵ بار خوندمش😁😁😁
تو میشه یه جک از قزوینیا بگی؟؟؟😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.