۵ پاسخ

اینو میزارم که بتونم اسم رمان هارو پیدا کنم

من رمان گناهکار و تب داغ گناه رو خیلی دوس داشتم مثبت ۱۸ هم هست

بنظرم رمان پرنیان شب خییییلی قشنگه ، تقریبا ۳۰۰۰ تا صفحه هس نسخه اصلیش ولی ارزشش داره. خیلیم مثبت ۱۸ نیس😁
من خودم تا الآن بالای صدباااار خوندمش بس ک دوسش دارم

من شفق رو خیلی دوست داشتم فک کنم ۴-۵ بار خوندمش😁😁😁

تو میشه یه جک از قزوینیا بگی؟؟؟😁

سوال های مرتبط