۹ پاسخ

منم میخواستم بخرم شوهرم گفت ی روز دیگه
منم همین مدل دیدم خوشم اومد ولی ورنی نبود

چه خوبن
خیلی ظریفن

بده شوهرت یکی دوبار بپوشه خودش جا باز می‌کنه😆

کفاشیا قالب‌ دارن کفش رو خیس میکنن میزارن تو قالب بزرگ بزرگ میشه

من از وقتی یادم میاد کفشام همیشه اولش بهم تنگن یه مدت میپوشم اوکی میشن برام

اگه میتونی حتما یه سایز بزرگتر بگیر

بده كفاش درستش كنه

روزنامه خیس کن بزار داخلش دوروز بمونه

عوضش کن ب سایزبزرگتربگیر

سوال های مرتبط