۸ پاسخ

باز بود از اول هم طبق شروط و قانون ایران
الانم همونه...
فعلا تمام نشده تا ببینیم مذاکرات چی میشه
تنگه هم تا پایان اتش بس بازه فقط

ارررره بابا ایران فقط هارت و پورته

باز نشد گشاد شد

تنگه رو باز کردن کلا اعلام شد اما محاصره تا توافقط کامل شروط ادامه پیدا میکنه

مسخره بازیه تا جنگ فقط الکی چند نفر از بین میرن

نه هیچ چیز مشخص نیست

اره بازکردن اینطور ک میگن

انشالله تموم شه

سوال های مرتبط