۱۳ پاسخ

قطعا میشه

به نظرم خودتونو درگیر این مسایل نکنین....عادی زندگی کنین

نه عزیزم نمیشه

اره عزیزم شده ...
دلهره هات بی جا نبوده

ن بابا ینی اونا میان میگن آماده باش باشین ما میخاییم جنگ رو شروع کنیم فقط ب خاطر ترس تو جون ملت بندازن شایع میکنن والا

کاش آمریکا ی موشک کوچولو بفرسته منو منهدم کنه بمیرم از دست پناه🥴خدایااااا چرا بچم انقد اذیتم میکنه

امسال بهار زیبایی داریم من امید دارم ☘️

بنظر من نمیشه

والا ماها ک تهرانیم خیلی بده اول بزنه اینجا هارو میزنه هر سال این موقع خوشحال بودیم ک عید نزدیکه ولی امسال اصن انگار عیدی نیس از آینده نا امیدم اصن

امسالمون کلا تو استرس و عذاب گذشت خدا لعنتشون کنه

همش جنگ روانیه

نهه نمیشه.
ببین تر ا مپ تاجره دنبال سود و منفعت خودشه.
الان عقب کشیده و گفته داریم گفت و گو میکنیم.از طرفی هم اگر شروع کننده این درگیری باشه دیگه تو سازمان جهانی نمیتونه ادعای اینو کنه که من دنبال صلح در جهانم.
ازونور ایران هم پی درگیری نیست.
نتنیاهو داره سیخ میده به تر ا مپ که چرا دست دست میکنی بزن تر امپ گفته من دنبال مذاکره هستم تاببینم چی پیش میاد.
فعلا احتمالش خیلییی خیلییی کمه

مطمئن باش وقتی حرفش هست خبری نیست فقط برای اینه که استرس بیشتر بشه مگه تو خرداد قبلش خبر دادن خیر صبح دیدم دیشبش چه اتفاقی افتاده

سوال های مرتبط