۲ پاسخ

بعید نیس کیسه اب باشه هفته ۳۷ رو تموم کردی ممکنه

بله
برو دستشویی خودتو تخلیه کن خشک کن نوار بزار یه ده قدم راه برو محکم سرفه کن چیزی اومد کیسه آبه

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی