شما خودتون هم مجیبیان هست زایمانتون ایشالا؟
اره درسته، من ساکم وموقع ترخیص اوردن بالا چن روز بیمارستان بودم نزاشتن لباس بچرو عوض کنم
دیگه دیده تو نمیزایی گفته خودش دست به کار بشه😂
کدوم بیمارستان عزیز؟فکرکنم هزینشو حساب میکنن.خودمون ببریم دیگه نمیدن و هزینشم نمیخاد
خودشون میدن ولی دوبله سوبله حساب میکنن مثلا به دوست همسرم یه دست لباس نوزادی ۳ تومن حساب کرده بودن از بیمارستان بپرس بازم
کدوم بیمارستان میری عزیزم
اره منم پرسیدم گف چیزی نیار فقط خوراکی ولی من میخوام ببرم بذارم تو ماشین اخه نمیخوام خودم و بچه با لباس بیمارستان بریم خونه
واسه همه نه ،من همه چی بردم با خودم
عه پس لباس بچه چی 🤔 قنداق و اینا چی؟ جدی هیچی نمیخاد🙁؟
چیشد الا من مخام برم ساک بچه رو نبرم یعنی توهمون ی ست لباس گذاشتم برا مرخص شدنم چیا باید همراه ببرم پس
من فلاسک و لیوان و چایی قند نبات خرما آماده کردم هر وقت ک زایمان کردم برن بیارن از خونه برام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.