من بیبی لند دارم خوبه
شیشه دکتر براونز.
پستونک اگ زود ب زود عوض میکنی بیبی لند طرح اونت بگیر.
اگ زود عوض نمیکنی خود اونت .
من طرخ اونت میکیرم هرماه عوض میکنم
من تو بارداری بیبی لند گرفتم
هم شیشه شیر هم پستونک
خیلی خوبه
هممیتونی بیبی لند بگیری
هم مثل من اپل بیبی لند بده بهش ببین میگیره یا نه بعد برو دکتر براونز یا اونت بده بهش
شیشه دکتر براونز پستونک اونت
شیشه شیر دکتر برانز
پستونک اونت
اونت
فقط اونت
من اونت خریدم راضیم
زیاد هزینه نکن یه بیبی بند بگیر ببین اصلا میگیره یا نه
شیشه شیر نمیدونم
ولی پستونک اونت دارم میدم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.