۲۲ پاسخ

عزیزم ۵-۶ قاشق کم نیست که عوضش همینو مقوی کن براش سویق توش بریز عصاره قلم پای مرغ روغن حیوانی پاستوریزه که همینم که میخوره مقوی باشه درضمن سعی کن با فامیلاتم خیلی رفت و امد نکنی تن بچه سلامت باشه وزن چه اهمیتی داره

بیجا میکنن هرکسی ی ژنتیکی دارع

مسخره میکنن؟ بعنی چی؟ بزن تو دهنشون ، اول اینکه بدون تو بعنوان یه مادر همه کار کردی و میکنی پس اول دونه دونشونو له کن که دیگه جرات مسخره کردن نداشته باشن بعد یه مدت رفت و امد نکن بفهمن که چقدر نفهمن🙏🏻
هرچی درست میکنی بجای اب توش عقاره قلم یا پای مرغ بریز عالیه معجزه میکنه

چجوری دلشون میاد مسخره کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گو خورده هرکی زر میزنه بگو ب شما ربطی نداره ن مثل بچه های شما خوبه بگو لاغره عوضش سالمه بعدشم ببرش دکتری چیزی اگه کمبود وزن داشته باشه اشتهاآور میده
بهش سیبزمینی هم بدی تپل میکنه
شربت نئوزینک هم اشتها باز میکنه سیستم ایمنی هم قوی میکنه

واقعا نمیدونن این حرفا چه تاثیری روی روح وروان مادر میزاره.. متاسفم براشون

سلامت باشه لاغر باشه بهتره قد میکشه بگو نهم سلامتیشه نمیتون بچه چاق بغل کنم

ببخشید اما کاش بقیه دهنشون ببدن چرا همه ملا عالم شدن یکی نیس بگه واسه بچهای خودشون اینا از صبح تا شب پای گاز میپختن و میدادن بخورن یا چه بچهای قوی هیکلی دارن
منکه واقعا دیگه خسته شدم از بس بهم میگن اینجوری کن اونجوری کن اینو بپز اونو بپز ببر دکتر ببر بندی ببر فلا بچه پاهاش ضعیفه بچه فلانه
هم مادرشوهرم هم مامان خودم جفتشون رو اعصابمن

سلام مامانای عزیز لطفا تاپیک منو بخونید

سویق براش بگیر . کره بنداز تو همه غذاهاش . سیب زمینی بزار هر روز تو برنامه غذاییش باشه . مغزیجات پودر کن +پودر کنجد سفید بهش بده مطمن باش نتیجه میگیری . ی دوره ام شربت نئو زینک بده عاللللیه انقد میخوره ک خودت خسته میشی

پسرمن ۸ کیلوعه مهم سلامتیشه حرص نخورگلم

حلیم بده ابگوشت بده بهش برا وزن گیری وعده هاشو بیشتر کن
من دیگه حرصم از دست احمق بودنه اطرافیان در نمیاد که این رفتارارو میکنن حرصم از دست مامانا در میاد که انقدر خودخوری میکنن و جواب نمیدن
از این به بعد هرکی بچتو مسخره کرد میگی وزن نشانه سلامتی و با هوش بودنه بچه نیست وگرنه گاوم چاق و گندست ولی چیزی حالیشه؟

تو من بعد آین دیگه جدا غذا درست نکن غذای سفره بهش بده فقط غذاهات فلفل پر ادویه نباشه مزه هارو امتحان کنه به غذا میوفته

نئوزینک خوبه
2 سی سی صبح
2 سی سی شب

بهداشت میبری میگه نرماله یا نه؟

کی گفته بچه چاق بهتره؟بزار بگن
هربچه ای یه جوره

عزیزم لاغر باشه مهم سلامتی بچس که سالم باشه بنیه بچه لاغر هرجور باشه حرص الکی نخور دختر من 9ماهگی 11/500بود دندون درآورد کلا از غذا افتاد الان به زور چی بشه دو قاشق زوری بخوره وزنش اومده 10 کیلو مولتی ویتامین پدیابست هرروزمیخوره،آهن سیدرال هرروز میخوره وزنش 10 مونده کاری نمیتونم کنم وقتی نمیخوره

تو عکس یکم گنده افتاده ولی کوچیک تر هست ولی ظاهرش لاغر نیست

تصویر

میخوای جون بگیره و اصطلاحا اب زیره پوستش بره این کاری که میگم رو بکن عصاره قلم و عصاره پای مرغ بگیر هرروز داخل سرنگ بریز و هرجوری هست بده بخوره خودت معجزه میبینی عصاره قلم از صدتا مولتی ویتامین قوی تره من پسرم به شدددت پر جنب و جوشو کم غذاست عصاره بهش میدم ظاهرش تپل نیست ولی چهرش جون دار هست .تازه پسر من مولتی هم نمیخوره اهن و آد فقط میرم پزشکش گفته الانم قد ۷۵ و وزن ۱۰

عزیزم مهم اینه تنش سالم باشه به‌حرف بقیه توجه نکن بستگی به ژنش هم داره
نوه عمم خیلی لاغره 7ماهه هستش هرکی میبینه فک میکنه سه چهارماهه هستش دکترهم زیادبردنش گفته بستگی به ژنش داره

چیزای دیگه هم نمیخوره؟ میوه یا ژله . دنت.

زینک سولفات روزی پنج سی سی بهش بده

من سانستول دادم اثر نداشت
یه شربت دکتر جدید نوشت اون خوبه
(نیوزینک)

سوال های مرتبط