۱۸ پاسخ

برنج عنبر بو عالیه منم همیشه عنبر میدم هم گرمه هم چون خورد هست راحت خورده میشه
من ادویه پیاز هم میزنم الو بخارا هم میزنم به سوپاش ولی در کل سوپ اصلا دوست نداره چلویی دوست داره یا نونی🤣مخصوصا سنگک

عزیزم ی سوال.دخترت چه مقدار از این سوپ میخوره؟؟؟میخوام بدونم چقد باید ب دخترم بدم.اخه حس میکنم خیلی کم میخوره😔
در روز چند وعده میدی؟

بهاااااره جون کجایی

نوش جونش عزیزدلمم☺️😍

میکس نکردم عزیزم فقط گوشتو له کردم براش هشتا داره دندون

بهاره تا کی باید اینجوری میکس بدیم منظورم چند ماهگیه؟ نورا دندون داره نمیتونه کامل بخوره؟

استیکر خنده چی میگه حکایت از کی داره🤣

عاشق ظرف غذا و پری اسپونش شدم😍تازه خریدی؟

گوشت هم میتونیم به بچه یعنی؟

مررررسی. نوش جون نورا جونی😍🥰

نوش جونش😍❤️

عزیزم درخواست دوستی قبول نمیکنی؟ 😅

عجبیییییی چشممون به جمال تون روشن شد

نوش جون عروسک

عزیزم ماهیچه چقدر میریزی اندازه یه بند انگشت؟ بچم ماهیچه نمیخوره🥴

نوش جونش
من هنوز با گوشتکوب برقی پوره میکنم میگم گناه داره راحت بخوره😬دندون نداره اخه گناه داره میگم حالا دندون دراورد جوویدن و یاد میگیره😬😬😬
با چی میکس میکنی بهاره جان؟

سلام ماماما گروه داریم توی روبیکا دورهمی مامانا خواستید ایدی بفرستید عضوتون کنم نگران نباشید خودمم خانمم😂🫠

پیازشم دادیش خورد میکسش کردی؟

سوال های مرتبط