خانما خواب شب بچه هاتون چجوریه

۴ پاسخ

افتضاح شبو بیداره روزو میخابه بیدارشم نگه داریم روزو لج میکنه خیلی

۱۱تا ۷صبح بیدار وگریه و دل درد😔

۱۲ یا ۱ شب میخوابه تا ۶ یا ۷ صبح البته یه هفتس اینجوری میخوابه
قبلا شبا بیدار بود صبحها می‌خوابید
یا ۱۲ ساعت خواب بود ۱۲‌ساعت بیدار
😂😂😂😂
هی چرخه عوض میشه
خدا کنه همینجوری بمونه

هر یک ساعت تقریبا بیدار میشه یا دستشویی کرده یا گرسنشه یا دل درده تا ظهر همین روند ادامه داره دیگه ظهر سه ساعت می‌خوابه تا خودم بیدارش میکنم که قندش نیفته🙂

سوال های مرتبط

مامان حسام،نزار🫂 مامان حسام،نزار🫂 ۴ ماهگی