۴ پاسخ

گرمیچر همون شربت رازیانه اس؟

من فق عصرها میدم ک شب راحت بخابه ی سی سی میدم

اره گلم

یه ماه سر تایم دادم هر ۱۲ ساعت ۳ سی سی.ولی بعد دوماهگی هر روز یه بار میدم

سوال های مرتبط

مامان ویهان👶🏻🩵 مامان ویهان👶🏻🩵 ۱۵ ماهگی
مامان آریو🫀🧿 مامان آریو🫀🧿 ۱۲ ماهگی