آخه چرا سزارین رو چه حسابی میگین سزارین بهتره من که هم طبیعی زاییدم هم سزارین شدم واقعا سزارین خیلی بد بود ک نمیفهمم چجوریه
سزارین هزار درصد😁
وای طبیعی خیلییییی میترسم🫠
طبیعی صدرصد
اگه وزن بچت خوبه و ریه ش کامل شده
پیاده روی و شروع کن
اول برو پیش ماما ببینه لگنت خوبه دهانه رحم نرمه یانه بعدش میتونی کلی کار کنی که زایمان راحتی داشته باشه
فقط سزارین👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
👍👍👍
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
من میترسم از طبیعی فقط بخاطر ترسمه نمیتونم روش غلبه کنم
برو تجربه سزارین منو بخون ختما
👍👍👍👍👍
👍👍👍👍
اگه تحمل دردت بالاس یه روز درد بکش و خلاص ولی اگه نه باید تبعات سزارین رو بپذیری من انوز گاهی شکم درد و دل پیچه رو دارم که دکتر گف عوارضشه
صد درصد سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.