۱۲ پاسخ

آخه چرا سزارین رو چه حسابی میگین سزارین بهتره من که هم طبیعی زاییدم هم سزارین شدم واقعا سزارین خیلی بد بود ک نمی‌فهمم چجوریه

سزارین هزار درصد😁
وای طبیعی خیلییییی میترسم🫠

طبیعی صدرصد
اگه وزن بچت خوبه و ریه ش کامل شده
پیاده روی و شروع کن
اول برو پیش ماما ببینه لگنت خوبه دهانه رحم نرمه یانه بعدش میتونی کلی کار کنی که زایمان راحتی داشته باشه

فقط سزارین👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

👍👍👍

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

من میترسم از طبیعی فقط بخاطر ترسمه نمیتونم روش غلبه کنم

برو تجربه سزارین منو بخون ختما

👍👍👍👍👍

👍👍👍👍

اگه تحمل دردت بالاس یه روز درد بکش و خلاص ولی اگه نه باید تبعات سزارین رو بپذیری من انوز گاهی شکم درد و دل پیچه رو دارم که دکتر گف عوارضشه

صد درصد سزارین

سوال های مرتبط