۲ پاسخ

من شیر خشک هیپ میدم. عالیه واقعا. من که تا الان راحت پیدا کردم. تا 6 ماهگیش هم تهبه کردم که اگه شرایط بازم تغییر کرد بدون شیر نمونم. چون اصلا دوست ندارم عوضش کنم

پیدا که میشه خیلی گرونه، بعد من دوستم بچش متولد ۴۰۱ اون هیپ میداد وقتی یک سال و نیمش شد یهو اصلا اصلا گیر نیومد!! مجبور شد از شیر بگیرش

سوال های مرتبط

مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی