چاره ای نیست دیگه باهمون میوه ایناسرکن.منم سره دخترم اونجوری بودم
عزیزم همه این تایم از گوشت و مرغ متنفر میشن
من حتی میوه هم نمیتونستم بخورم فقط نون خشک میخوردم
اصلا قابل کنترل نبود با اینکه قرصم میخوردم ولی بازم بالا میاوردم
باید تحمل کنید اکه حالتون خیلی بده حتما برید سرم بزنید منم چند باری رفتم سرم زدم تا چند ساعت خوب بودم
با هرچی میتونی سر کن حتی نون ! من فقط نون ماست میتونستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.