ماشاالله چ موهاش خوشگله
موهای دیاکو هم اینجوریه
بعد از حموم خوبه ولی بعد گره میخوره
شما چیز خاصی میزنی به موهای دخترتون؟؟
من روغن آرگان هم میزنم ولی فقط تا دو روز خوبه بعد گره میخوره خیلی
سه سالش هس داره ادمک میکشه؟😃
خداحفظش کنه دخترمن ک فقط خط خطی مکنه😂
عزیززز دلم😍😘😘😘
نمک خدا
ماشالا
خدااااا موهاشو😍😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.