قلبم در حال نقاشی کشیدن🧿😍

تصویر
۷ پاسخ

ماشاالله چ موهاش خوشگله

موهای دیاکو هم اینجوریه
بعد از حموم خوبه ولی بعد گره میخوره
شما چیز خاصی میزنی به موهای دخترتون؟؟
من روغن آرگان هم میزنم ولی فقط تا دو روز خوبه بعد گره میخوره خیلی

سه سالش هس داره ادمک میکشه؟😃

خداحفظش کنه دخترمن ک فقط خط خطی مکنه😂

عزیززز دلم😍😘😘😘

نمک خدا
ماشالا

خدااااا موهاشو😍😍😍😍

سوال های مرتبط

مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی
مامان آریا مامان آریا ۴ سالگی
مامان هَمراز🧚🏻‍♀️⛄️ مامان هَمراز🧚🏻‍♀️⛄️ ۳ سالگی