۵ پاسخ

قشنگه عزیزم ولی کاش کفشاش مجلسی بود

عزیزدلم🧿🧿🧿🧿
خداحافظ ونگهدارش باشه 🥰
چشم بدازش بدور♥️

اوخدا چقدر شیرینه ماشالا
موهای قشنگش رو ببین

ممنونم گلم حتما خدا هم بچه شمارو حفظ کنه

ماشالله..اسفند دود کن..
بزرگتر نشون میده ظاهرش..خداحفظش کنه

سوال های مرتبط

مامان پناهِ مَن🫀💚 مامان پناهِ مَن🫀💚 ۳ سالگی
مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی
مامان آوا توت فرنگی مامان آوا توت فرنگی ۴ سالگی
مامان رقیه خاتون👩 مامان رقیه خاتون👩 ۴ سالگی
مامان دنیز👨‍👩‍👧 مامان دنیز👨‍👩‍👧 ۳ سالگی