من از ۳ هفته پیش 4میبندم
از اخرای سه ماهگی
تازه ۳ـ۴ماهگی
کلا سایز چهار خیلی مصرف داره
منم تازه میخام شروع کنم
من ۳ میبستم شوهرم دیروز سایز ۴ خرید از دیروزه میبندم زیاد بزرگ نیست خوبه
از ۳ ماهگی
من تاحالا۳بستم ولی دیگه میخوام۴بگیرم
از ۳ماهگی ۴میببندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.