مامانا از چندماهگی پوشک سایز۴ بستین؟

۸ پاسخ

من از ۳ هفته پیش 4میبندم

از اخرای سه ماهگی

تازه ۳ـ۴ماهگی
کلا سایز چهار خیلی مصرف داره

منم تازه میخام شروع کنم

من ۳ میبستم شوهرم دیروز سایز ۴ خرید از دیروزه میبندم زیاد بزرگ نیست خوبه

از ۳ ماهگی

من تاحالا۳بستم ولی دیگه میخوام۴بگیرم

از ۳ماهگی ۴میببندم

سوال های مرتبط

مامان مهیار مامان مهیار ۹ ماهگی