۱۰ پاسخ

ربات رو قرمزشو پسر منم داره 😍

مبارکش باشه

مبارکش باشههه
از ربات و هلیکوپتر و دندون‌گیرش ماهم داریم🥲🤭

ست هاي بیمارستانی ۷ تیکه
صد در صد پنبه
با طرح و رنگ دلبر
دخترونه و پسرونه
موجود کردیم
کافیه یه سر به کانال روبیکامون بزنی
قیمت خییییلی مناسب تر از مغازها براتون درمیاد
پول یه سه تیکه که از مغازها میخری تو کانال من ۷ تیکه بیمارستانی بخر 😍

ایدی کانال روبیکا
‏nini_heed1

شماره روبیکا ۰۹۰۱۹۶۱۵۹۲۳

عزیزم؛ مبارکش باشه

مبارک باشه ،تشک بازی بخر موزیکال ،ارگ بخر از اوناکه صدا حیوانات و شعر انگلیسی ،توپ هم از اون نرم ها بخر

مبارکش باشه

مبارکش باشه😍
ازون رباطا منم گرفتم😅

عزیزممم مبارکش باشهه🥹

مبارکش باشه 🙂🩵

سوال های مرتبط

مامان نیلماه🌊🌙🐇 مامان نیلماه🌊🌙🐇 ۴ ماهگی
مامان سورنا🩵 مامان سورنا🩵 ۱ ماهگی