۴ پاسخ

زیر۱۰خوبه واینکه دوهفته اول زردی خطرداره برابچه بعداون جای نگرانی نیس

زردیش خوبه خداروشکر نصبت ب روز بچه ات 😊

زردیش ۹ هس

زردیش نزدیکه دهه خوبه زیاد نیس اگه مراقب باشی بیشتر نشه

سوال های مرتبط

مامان ♥️♥️♥️ مامان ♥️♥️♥️ ۷ ماهگی
مامان مانیار و تودلی مامان مانیار و تودلی هفته دهم بارداری
مامان دایان و فندوق مامان دایان و فندوق هفته دوازدهم بارداری