آره عالیه فقط مواظب باش زیاده روی نکنه چون کشمش روان کننده هستش ینی ممکنه اسهال بشه
بله دختر منم میخوره
منم پسرم دوس داره من براش کشمش شانی میگیرم درشتره و گوشتی تر
عالیه مخصوصا مویز خیلی مقویه
پسرمنم خیلی دوس داره
اره فقط اگه اسهال داره یا شکمش روونه بهش نده
خیلی خوبه .مویز بهتره
اره عالی
پسر منم دوس داری ولی نمیدونم چرا درسته از تو پوشکش میاد بیرون
ینی جذب نمیشه؟
پسر منم چرا بد باشه خوبه ☺️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.